kuuullll!

haha.. ramla typ 4-5 gånger i dag .. fanny as garva varje gång!  så himla kul enligt fanny ;) har lite ont i knänna !
aja i dag vart jag klar med min målning till en utställning ! har ritat en sklätt hand med massa ögon kanske låter lite konstigt men aao ! min bild lärare sa att den kan beskriva att ett lik som ska hämnas på ögonen (röda ögon ) och ett grönt blått öga som är snällt, jag skulle igentligen göra ett ansikte bakom sklätt handen men då kom min bildlärare på den braa iden ! såå ja inte för att den är så jävla bra men men det får vell gå och faktiskt tycker jag att den seer konstig ut så jag vågar inte undertäckna med mitt efternamn! hihihi.. men det ska menas med att folk får tolka min bild precis hur som vill så det kanske blir bra ändå till slut ! ;) aja hejdå !
inte så himla fin bild men det får la gå ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0